niedziela, 5 lutego 2012

O miłości szczęśliwej i zranionej

A Ty całuj mnie to taka piękna gra ! ; * 


Pierdolona Nadzieja ! -.-




Chodź. Na spacer. Na czekoladę. Na pocałunek. Na mnie. Na minutę. Na godzinę. Na zawsze.

  
cudownie mieć kogoś kto mówi "najbardziej na świecie".


Jeśli powiem , że Cię kocham będę mogła mieć Cię na zawsze?




Pada deszcz. Moknę. nie wzięłam ze sobą nawet bluzy. W oddali widzę jakoś postać. Zawsze poznam ten zarys sylwetki. To Ty. Idziesz trzymając w jednej ręce parasolkę, w drugiej swoją bluzę, tą która mi się najbardziej podoba. Uśmiechasz się łobuzersko zakładając mi bluzę. Całujesz w czoło i chwytasz mocno za rękę. I powiedz jak można Cię nie kochać? ♥




W kalendarzu.Zabrakło miejsca na dni szczęścia. Zapełnione wpisami smutku. ; (



był chory . miał zespół SBU - SkurwielaBezUczuć.


Ty nauczyłeś mnie kochać , potem pokazałeś , że nie warto.

czasami zależy nam na kimś tak bardzo, że nie mamy już siły na nic, nawet na głupi uśmiech w stronę najlepszej przyjaciółki...


Siedząc na parapecie z fajką w dłoni, puszczała z dymem resztki wspomnień...

 

- Witamy w miejscu, gdzie telefony nigdy nie dzwonią.
- Co to za miejsce?
- Samotność, kochanie.



 Komplikujesz mi życie , ale cieszę się , że jesteś . ♥

 

 mam ochotę podbiegnąć do Ciebie i przytulić, bez niczego, tak po prostu..