wtorek, 14 lutego 2012

Walentynkowe Opisy ♥

Zgubiłam rozum i rozsądek w jego oczach. ! ♥


Chciałam coś w sobie zmienić - zdecydowałam się na Twoje nazwisko ♥


Zazdrość - takie okropne uczucie, a pokazuje jak bardzo komuś zależy.


- Ulubiony kolor? - Niebieski. - Bo niebo? - Nie, bo Jego oczy. ♥






i ten Twój wzrok w stylu 'no chodź tu do mnie' ♥


Twoja miłość sprawia, że oddycha mi się znacznie łatwiej. ; *


Zagrać główną rolę w sztuce Twych oczu, ust, oddechu, w biciu serca. :* 


I wiedz, że z Tobą pod prąd mogę iść, nawet stąd przez tą autostradę życia. <3


I potrzebuję cię tak, jak serce potrzebuje bić. :*


To takie słodkie kiedy nazywa mnie swoją żoną. <3


bo dziewczynę tseba psytulać, porządnie psytulać. ♥


Najcudowniejsze jest kiedy przytulasz mnie od tyłu bez żadnego powodu. ; *





I niech jedyną naszą kłótnią będzie to, kto kogo bardziej kocha. <3 


I przytul mnie mocno i nie puszczaj, aż policzę do trzech : jeden , dwa , dwa , dwa ...


Mogę być powodem twoich uśmiechów ? ; *


na śniadanie : twój głos szepczący ' kocham Cię mała ' ♥





jego brązowe oczy rozgrzewają bardziej, niż moja ulubiona gorąca czekolada! ; *


Nie ma chwili bym nie myślała o Tobie.. <3


marzenia na dziś, przytulić go. : *


słowo szczęście rymuje mi się z Tobą . ♥

____________________________

Wszystkim zakochanym życzę szczęścia i duuużo miłości ! ; )) 
A singlom życzę znalezienia prawdziwej miłości ; DD