niedziela, 1 stycznia 2012

Miłosne.

Wiiiiitam w nowym roku ! :D
Życzę wam aby były szczęśliwy, lepszy od 2011 ; )

_______________________________________________

bo Ty wiesz, że ja tylko Ciebie i że tak bardzo, bardzo mocno.

 

Każdego dnia dla mnie szczęściem jest jego uśmiech .

 

Możesz spotykać ludzi lepszych ode mnie, zabawniejszych ode mnie, dużo ładniejszych niż ja, ale jest jedna rzecz, którą chce Ci powiedzieć. Zawsze będę dla Ciebie, kiedy oni Cię zostawią . ♥

 

przegrywa ten , któremu bardziej zależy. ♥


to dziwne, ale prawie każda piosenka o miłości przypomina mi Ciebie. ♥

kocham gdy patrząc na mnie się uśmiechasz, sprawia mi to radość.

 

za nic w świecie nie oddam osoby, na widok której mocniej bije serce. ♥

 

Kiedy do ludzia tuli się ludź, to ludź do ludzia musi coś czuć . ♥

 

Mistrzyni w kocham cię misiu ; *

-a co mi zrobisz jak Cię pocałuję? -oddam Ci. :*


Chyba zrozumiałam, że jesteś wszystkim tym co chce :*

 

i nagle zaczynasz w nim dostrzegać więcej niż tylko kolegę : *


Zrób ze mnie najszczęśliwszą osobę na świecie.

 

Wykrzycz głośno, że jestem dla Ciebie wszystkim .

__________________________________________________