niedziela, 8 stycznia 2012

Miłosne.

Podniosłam wzrok i zobaczyłam, że się uśmiecha. Był taki piękny, że zaniemówiłam z wrażenia, i znów wyszłam na idiotkę.


i tylko tego mi trzeba zieleni łąk, błękitu nieba w powietrzu kwiatów woni i naszych splecionych dłoni


Stałam się cząstką twego życia.. Widzę jak bije od niego ciepło Jesteśmy sobie przeznaczeni. ;*




Odstawmy dzisiaj to co niepotrzebne i.. zostawmy świat ten, chodźmy tam gdzieś, sami ja i Ty.

 

Miłość i Muzyka są jak narkotyk bo jeśli spróbujesz ich choć raz. To potem ciężko przestać.

 

Posłuchaj, chodź ze mną, chociaż zupełnie nie wiem dokąd. Chodź ze mną, by sens nadać życia krokom.

 

Ej, kolego Kocham twoje niebieskie Oczyska :*

 

mam ochotę na seks. mam ochotę na kawę. mam ochotę na melanż. mam ochotę na wódkę. mam ochotę na Ciebie.

 

bo nas już nikt nigdy nie rozdzieli ! ;*

 

smak twojego języka przypomina mi najwspanialszą słodycz jaką kiedykolwiek posmakowałam. ♥

 

mój ty misiaczku - pysiaczku. ! ♥