sobota, 21 stycznia 2012

Wiele różnych opisów.

-Mamo, ale wszyscy...
-Ty nie jesteś wszyscy, patrz na siebie! Wszyscy się uczą, tylko nie Ty.
-Ja nie jestem wszyscy . 


-Przytulił mnie. Czułam że przez chwile był mój...
-A potem .. potem co się stało.? O.o
-aa ...potem należał już do innej! 


- wiesz już co będziesz robić w przyszłości ? - kurwa, ja sobie z teraźniejszością nie daje rady, a ty mnie pytasz co dalej ?  


Nie lubię, gdy ludzie odchodzą szybko. Za szybko.


- Dlaczego nauka nie wchodzi mi do głowy tak jak teksty piosenek ?
- Bo muzyka ma sens.





jak, do cholery mam się z Ciebie wyleczyć ?

 

Prawdziwe szczęście - gdy wolisz zatrzymać czas zamiast go cofnąć.  

 

Po długich przemyśleniach mam ochotę parsknąć śmiechem. Nie umiem wyobrazić sobie jak mogłam nazwać cię 'Całym moim światem'.  

 

jesteśmy zbyt podobni do siebie. jesteśmy uparci i wszystko chcemy robić po swojemu. oboje nienawidzimy być w błędzie i oboje chcemy zawsze mieć rację. ale to właśnie jest miłość - nie ważne co się stało lub stanie, my zawsze wybaczamy sobie raz jeszcze.

 

Lepiej nic nie mów. Przynajmniej mam pewność, że mnie nie okłamujesz.

Są rzeczy, o których nie mówi się nawet najbliższym przyjaciołom. Czasem zresztą nie trzeba mówić, bo oni i tak wiedzą.

 

Ludzie odchodzą, jeden po drugim, ale zostają Ci najlepsi i to jest najważniejsze.

 

Ludzie odchodzą, jeden po drugim, ale zostają Ci najlepsi i to jest najważniejsze.


Najlepszy, tak cudowny, tak wspaniały, tak kochający, tak oddany, czuły, opiekuńczy, idealny i kurwa mój. <3 

Są tacy ludzie , którzy zadali najwięcej bólu , a za którymi spoglądając rano w lustro najbardziej tęsknię.  


kobieta to ma być kobietą. i ma wyglądać jak kobieta. a nie jak pusty wytapetowany pokemon.  


Za każdym razem gdy się zakochuje jestem świadoma swojej głupoty.


Czasem mam wrażenie, że lepiej będzie jak już sobie pójdę, ale nie umiem odejść bez słowa.