czwartek, 5 stycznia 2012

Zraniona miłość.

Widziałam Twoje oczy, Twój uśmiech, mijałam moje marzenie, słyszałam je, było na wyciągnięcie ręki. Jednak to wciąż za daleko.

 

bo najgorzej jest być nikim dla kogoś, kto jest dla ciebie wszystkim.

 

Najbardziej nienawidzę w Tobie tego,że tak cholernie ciągnie mnie do Ciebie.

 

rozumiem, że czekasz aż będzie za późno.

 

smutne, że nie widzę już w Twoich oczach siebie.

Mimo wszystko, naiwnie czekam, lecz nie wiem na co.

 

Ja naprawdę o Tobie zapomnę. Daj mi tydzień, miesiąc, rok, ewentualnie całe życie.

 

Ty i ja, natychmiast.

 

status mam wolny , serce zajęte ♥

Uciec tam , gdzie rozum przestanie o Tobie myśleć, serce przestanie Cię potrzebować a ciało przestanie Cię pragnąć.

 

Jak coś do mnie czujesz, to proszę Cię daj mi jakikolwiek znak.

 

Nie zamierzam tłumaczyć się z moich uczuć do ciebie .

 

Lepiej chyba już nie pisać, bo jak nie odpisujesz to jest wielkie rozczarowanie.

 

kocham Cię, ale w sumie chuj Cię to obchodzi.