środa, 30 listopada 2011

Miłość zraniona 5.

siedziała na balkonie, pod kocem. czekała na kolejną spadającą gwiazdę, by po raz 10 pomyśleć to samo życzenie.

Niby nic a jednak coś, niby nikt a jednak ktoś ;[

dziewczyny w naszym wieku powinny mieć masę butów, ciuchów i zwiedzać świat, a nie przepłakiwać noce przez chłopaków, którzy mają nas w dupie.

najgorsze są te pierdolone wspomnienia które tak ranią moje serce że sobie nie wyobrażasz nic już go nie uratuje.

z Tobą nawet kłótnie były jakieś lepsze.

siebie mi daj na własność bo ma dusza bez Ciebie traci swą wartość ! 

Dałeś mi odwagę, by patrzeć ludziom w oczy, a teraz sam unikasz mojego wzroku .

dziś mówisz jest podły,ale myślisz o nim i jedyne czego masz za mało to silnej woli.

Człowiek może i uczy się na błędach, ale jeśli kocha, to wciąż popełnia jeden i ten sam: ufa, choć już tyle razy się zawiódł ..

Rozumiem, że czekasz, aż będzie za późno..

te wszystkie słowa że mnie kochasz , że jestem dla Cb ważna itd.. są w tym momencie dla mnie niczym.!

tu jest źle i serio tęsknię.

 __________________________

Kontakt ze mną? :) 

piszcie : weroniika1234@onet.pl

albo pytania : KLIK

paaa. ;*