czwartek, 3 listopada 2011

Wróciłam! / Głosowanie! / Opisy Miłosne.

Heeeeeeeeeej! ; DD
już wróciłam ii zamierzam piiisać ;) ♥ 
________________________________________

mam proooośbę! :* 
Tu klik-->Dejwiiid<--klik
trzeba głoooosować!!! na : Lost In Thought. 
baaaaardzo prooooszę.! ♥♥♥
__________________________________________
bo widzisz, kocham Cię wciąż bardziej, dziś więcej, niż wczoraj i mniej, niż jutro. 

wśród tłoku banalnych ludzi tylko Ty wydawałeś się być inny ♥

Nie pragnę ciągłych sms'ów czy opisów na gg o miłości. Pragnę i chcę byś był. ♥

Chcesz mojej miłości? ♥


Kochaj mnie, bo już za rok koniec świata ♥

Uwielbiam ten stan kiedy mówię 'głupek' a myślę 'jak ja go kocham'. ♥

Po pierwsze, zdradzę Ci sekret trzymaj go w Sobie.. Wiesz, najszczęśliwsza będę, będąc przy Tobie.. ♥♥ 

Czasami mam ochotę mocno chwycić cię za rękę i powiedzieć, że tylko ty należysz do mojego serduszka.:*


jesteś spełnieniem tego o czym zawsze marzyłam. ♥

-co się stało, że napisałeś? - przypomniałem sobie, że Cię kocham ♥

kochaj mnie albo powiem mojej mamie! ♥

ciągle czekała na spełniające się sny ♥


Ty jesteś Moim Skarbem , wiesz? Tak bardzo, bardzo KOCHAM CIĘ ! ♥

Jak nie możesz dojść do siebie, to dojdź do mnie. ♥