czwartek, 10 listopada 2011

Różne 7.

nie martw się, będę pamiętać za nas oboje.

tam, gdzie przemawia serce, nie wypada, aby rozum zgłaszał wątpliwości.

"Drodzy mężczyźni. Puknąć możecie się w czoło, przelecieć możecie się samolotem, posunąć możecie krzesło, a bzykać może pszczoła." :)

Są grzechy, które popełniam z uśmiechem na twarzy.

Bo to właśnie z Tobą chcę założyć swoją rodzinę , duży domu z ogrodem , dwójkę dzieci . to z Tobą chce cieszyć się każdym dniem , patrzeć jak rosną nasze dzieci , jak stawiają pierwsze kroki , jak mówią "mamo" i "tato" . to właśnie Ty jesteś facetem z którym chcę przejść przez życie !

Serce ma swoje racje, których rozum nie rozumie..

Kiedyś jak siostry, teraz na ulicy udajemy, że się nie znamy.

Pójdę do szkoły, będę się śmiać, plotkować. zawsze tak jest. a potem zostaję sama i nawet nie zdajesz sobie sprawy jak moje myśli są wtedy bliskie od zrobienia czegoś bardzo złego..

a Bóg? po cholere stawia mi go na drodze skoro wie, że nie możemy być razem.

A teraz będę ci robić na złość, byś do końca życia mnie zapamiętał.

Pozwolę Ci odejść. Pozwolę. Ale najpierw patrząc mi prosto w oczy, wykrzycz, że nic nie znaczę.

Jesteś jak zdjęcia z dzieciństwa. Kiedy na Ciebie patrzę to nie wiem czy mam się zacząć uśmiechać czy wybuchnąć spazmatycznym płaczem.

Nie jestem uzależniona od alkoholu, tylko od szczęścia, a to, że alkohol daje szczęście to już zupełnie inna sprawa.

Wiesz jakie to chujowe uczucie, gdy czujesz, że to już nie to samo?