poniedziałek, 7 listopada 2011

Różne 6.

- Cześć tato - Hej - Wystąpię w MTV! - To świetnie, w jakim programie? - 16-latki i ciąża - WTF ? ;o

artystycznie rozpierdala mi się życie.

mogę nawet iść do nieba bram i prosić Boga, żebyś został tylko przy mnie, żebym mogła zawsze wtulać się w Twoje gorące, wypełnione miłością ramiona.

Nienawidzę gdy ktoś wypomina mi błędy o których od dawna próbuję zapomnieć.

boli mnie życie bez ciebie.

Nie ma nic gorszego, niż kochać kogoś, kto wciąż będzie cię rozczarowywał.

Chcę być dzielna i bez uczuć!

I o Tobie tylko śnić, w Twoich myślach ciągle być ! < 3

nie martw się, będę pamiętać za nas oboje.

a najpiękniejsze jest to, że mam do kogo powiedzieć ' przyjacielu ' .

Nigdy nie warto tęsknić za kimś, co do kogo nie mamy pewności, że śpi tej nocy samotnie..

i nawet jeśli miało by to być kłamstwo , chciałabym usłyszeć że za mną tęsknisz .