poniedziałek, 21 listopada 2011

Różne 10.

Bliższy memu sercu niż lewe płuco.

Szepnij mi do ucha, że jestem tą, na którą czekałeś .

Widzisz go i wiesz, że mógłby zastąpić Ci powietrze.

mówi się "trudno" i kocha się dalej.

Te 2 słowa, 9 liter i czujesz że żyjesz. :* 

A ukradniesz dla mnie niebo ? ♥

Czekając na coś magicznego tracimy zwykłe dni. A prawdą jest, że to, co najpiękniejsze przychodzi niespodziewanie.

Stań się przez chwile mną, a obiecuję, że się pogubisz 

mam szacunek dla prawdziwych , mam pogardę dla fałszywych ..

 i przyzwyczaj sie, bo znowu nie wyszło nic.

Nie zasłużył na to, aby wiedzieć, że go kocham. A mimo to mówiłam mu to nie raz .

Zatrzymać w gardle słowo, które może kogoś dotknąć.

Kiedy on szedł po łuku nakurwiał się wódą czystą, Ona leżała w łóżku i nakurwiało ją wszystko.

myślisz, że będę tęsknić i tu się grubo mylisz, choćby nie wiem jak bolało i tak mnie nie pocieszysz...

nie byli razem, choć miłość było czuć od nich na kilometr.

Nowy przypadek w języku polskim: Wymiotnik (po czym ? po ilu ?) :D

Czasami wszystko, do czego dążysz, jest miłość.