piątek, 18 listopada 2011

Różne 9.

nigdy nie było świetnie, ale wystarczało mi to, że byłeś przy mnie...

Tylko mnie kochaj, nie chce nic więcej..

Nie umiem przeżyć chociaż jednego dnia bez wypowiedzenia Twojego imienia . ; *

Potrafię rozwiązać problemy całego świata, tylko nie kurwa swoje.


Czasami jest po prostu ciężko zostawić za sobą przeszłość i tych ludzi - kiedyś najbliższych sercu.

Przyjaciółka? - Druga zaufana kobieta w moim życiu tuż po mojej mamie. 

a skutkiem ubocznym przebywania z Tobą , są motylki w brzuchu i nie schodzący z ust uśmiech  < 3 

-Tato ?! - Coo ? - Rośnie mi ząb mądrości ;d - I tak ci nie pomoże.


czytasz stare wiadomości i zastanawiasz się, co zrobiłaś źle.

W życiu nie ma powrotów , czas przecież nigdy nie zawraca.

- mamooooo! - co? - nic, kontrola słuchu. - co mówiłaś?

Kiedyś z Ciebie wyrosnę, bo cholera nie znam innego sposobu.