piątek, 4 listopada 2011

GŁOSOWANIE!!! / Miłość zraniona.

GŁOSOWANIE !!! 
Czy ktoooś tu : Dejwiiiid <-- klik
Zagłosuje na : Lost In Thought. 
Prooooooszę! ♥ 
z góry dziiiiękiii. ;D ;*****
_______________________________________________

wszystko perfekcyjnie spierdoliłeś.

pamiętam kiedy muskał ustami szyję, mruczał cicho przy uchu, drażnił mój policzek zarostem.pamiętam, że mówił, iż mnie uwielbia, pamiętam, że czułam się przy nim pewna.

byłeś jedynym, który dawał z siebie wszystko.

zaryzykował wszystko z zazdrości.

stawałam na palcach, by móc objąć Cię całego.

jak biszkopt nasiąka mlekiem tak ja nasiąkłam tobą.

Naprawdę wszystko ze mną w porządku, serio, nieważne ze łykam tabletki jak cukierki, i to nic nie znaczy, że mam Twoje zdjęcie nad biurkiem i codziennie do niego gadam, wcale mi nie odbija, wcale nie wariuje, a ziemia wcale ale to wcale nie usuwa mi się spod nóg.

I przyjdzie taki dzień, gdy obudzę się a pierwszą myślą będzie "kurwa co ja widziałam w tym dupku".

Płacz, jeżeli będzie Ci lżej , wypłacz się w samotności , przyjaciółce na ramieniu , ale za żadne skarby nie pokazuj mu , że sobie nie radzisz .

Siedzimy dostępni i nie raczymy do siebie napisać . 

Zawsze mnie to dziwiło : dwoje ludzi którzy wiedzieli o sobie niemalże wszystko nagle nie mają sobie nic do powiedzenia.

Pragniesz być szczęśliwa, lecz każda nadchodząca myśl jest gorsza od poprzedniej.