sobota, 26 listopada 2011

Miłosne 5.

Kocham Cię tak bardzo, że nie mogę sobie wyobrazić jutra. <3

You is my number one . ♥

bliskość jest wtedy, gdy jesteśmy obok siebie. wtedy, gdy czuję, że Cię mam. miłość jest wtedy, gdy jesteś, a ja nie muszę Cię czuć, bo pewność mówi mi, że zostaniesz.

dla Ciebie skoczyłabym nawet z dywanu na podłogę ! :D


 Kochanie . ! Całuj a nie Pierdol.. ;*

A pod choinkę , nie chcę tych wszystkich drogich prezentów , chce Ciebie , zapakowanego w ciepłe serduszko i tabliczkę czekolady ♥

- Powiedz mi, jakie jest twoje największe marzenie? - Zostać wampirem i spędzić z tobą wieczność.♥

 Kocham Twoje eski na dobranoc ♥

 Z Tobą chcę dzielić mój świat :*


Jesteś moim wszystkim . weź to w końcu zrozum : *

cholernie Cię potrzebuję, ale nie mów nikomu . ♥

Przyjdź, przytul mnie. Chcę poczuć Twoje ciepło Kochanie.

A w oczach ma strach, bo boi się że go straci.


A ukradniesz dla mnie niebo ? ♥

Podobny do innych, ale jednak troszkę inny.

prawdziwa miłość zamyka oczy , a otwiera ramiona ♥ 

Wiesz lubię jak jesteś o mnie zazdrosny :D

Miłość nie jest skomplikowana, to ludzie ją komplikują. 


I lubiła siedzieć w jego bluzie, gdy było jej zimno. Czuła, że ma go koło siebie.

Przenigdy nie będziesz mi obojętny Kochanie.

Co chwila zerkam na ekran telefonu z nadzieją, że właśnie o mnie myślisz i że napiszesz.

Ty Ty Ty Ty Ty i tyyyyyylko Ty ♥