poniedziałek, 14 listopada 2011

Różne 8.

Coś co nas rozdzieliło? Poddałeś się, kiedy ja o nas walczyłam.

kiedyś pragnęłam księcia z bajki. dziś chcę zwykłego faceta. który mimo moich wad, min, humorków jest ze mną i nie zamierza zmieniać mnie na lepszy model.

prawdziwa muzyka to nie to, co słyszysz. to coś, co czujesz w głębi serca. coś co sprawia, że zapominasz o całej reszcie świata.

 tak często mam ochotę wyłączyć się z tego świata. odejść, nie pozostawiając po sobie żalu. z daleka od tych kłamstw, chamstwa, zdrad i fałszu, od tych jebanych uczuć, które tak bezlitośnie ranią ludzi. w takich chwilach zatracam się w muzyce, bo tylko ona rozumie ból.

Nie mam średniej 5,0, zniewalającej urody, markowych ciuchów i ustawionych starszych. Ale spływa to po mnie, mam przyjaciół, pomysł na siebie i hobby - żyję tym, i jestem szczęśliwa.! 

Często w sercu umiera życie, a na ustach jednak jest uśmiech. 

Życie to tylko zwykła zbieżność przypadków i wydarzeń. 

Jebane wspomnienia, zawsze wracają w nie odpowiednim momencie.

Uczucia ? Chłonę je w każdym detalu .

myślisz, że jestem wredna? to szczerość kotku . ;]

Wolność to tak naprawdę zamaskowana samotność, która wieczorami nie ma siły udawać.

mieć męża jak Tomek a synka jak Kacperek z rodzinki.pl . ;D