czwartek, 1 grudnia 2011

Różne 11.

Zamieniam się w kompletną sukę kiedy mam zły humor i ktoś mnie denerwuje.

nie jestem w stanie dać siebie więcej niż jestem więc nie oczekuj więcej, oszaleć można przez presję, mam tylko dwie ręce.

słuchać kłamstw znając prawdę - bezcenne.

ej mała , pachniesz samotnością . 

- Ty to jesteś skomplikowana . - nie obiecywałam że będzie łatwo..

Czy ktoś mi zafunduje operację serca i mózgu bym mogła przestać o nim myśleć i Go kochać?!

Czasem mam akcje, patrze za okno a tam deszcz pada i ulice mokną Wtedy boję sie o jutro przeraża mnie niepewność choć nieraz mówiłem jest mi wszystko jedno.

Wpierdalam żelki z nadzieją , że się nimi uduszę .

Chce w końcu znów móc powiedzieć , że jestem szczęśliwa, amen.

Czasem sie zamykam nie ma mnie dla nikogo wsłuchuje w cisze i nie kiwam wtedy głową Zamykam w sobie by móc sie otworzyć I rozmawiam z tym który to wszystko stworzył.

 Jego oczy , jego bluza, jego mina gdy mnie widzi, jego głos wyłapywany z tłumu, jego zapach, jego uśmiech, jego urok. On. < 3

Ja i Ty, ROZUMIESZ ?! :)

 ____________________________

kontakt?

Pisz na pocztę : weroniika1234@onet.pl 

miłego wieczoru ; ))  Buziaki! :*