piątek, 16 grudnia 2011

Różne 13.

Przepraszam że nie wchodziłam! 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

będę częściej, OBIECUJĘ! (:
 _______________________________

Jak co dzień starasz się pokazywać innym, że jesteś silna. Jednak czasem nie dajesz rady oszukiwać samej siebie.

Tym razem płaczemy ze szczęścia.

chce być jedyną, która sprawia, że jesteś szczęśliwy !

Jesteś wyjątkowy jak mleczyk w epoce lodowcowej. ♥

nie chce takiego co ma hajs w oczach, ale takiego co pomimo, że nie mam hajsu będzie kochać . ♥



Przyjaciel rozbawi cię w najtrudniejszych chwilach, zrobi dla ciebie wszystko i po prostu będzie.

Objął mnie i przez chwilę, która wydawała mi się wiecznością, odniosłam wrażenie, że mam wszystko.

Dziś mówisz - jest podły, ale myślisz o nim i jedyne czego masz za mało to silnej woli...

Miałeś być przy niej, miałeś być na każdy znak!

proszę weźcie ją bo ja jej zrobię krzywdę ! :O

Spojrzenia w oczy, których za nic nie oddam. ♥

może drink, może dwa? aby nauka lepiej szła! xD

Nie nazywaj moich marzeń szaleństwem, jeśli sam oprócz szarej rzeczywistości nie masz nic więcej..

Ich serca biją szybko jakby dziś to było wszystko.

Najgorzej jest gdy szukając w jego oczach siebie widzisz obojętność.

Bo wiesz mnie chyba pojebało , ale ..... ja Cie kurwa kocham !

O czym myślałam gdy patrzyłam w Twoje oczy? Chciałam po prostu rozproszyć się w rozkoszy..

lubię śpiewać, lubię tańczyć, lubię zapach pomarańczy . ;>

Z tobą chcę dzielić mój świat. Patrzeć w twe oczy każdego dnia.

Żyj tak,abyś nigdy nie musiał stać na peronie i machać odjeżdżającemu pociągowi zmierzającemu do szczęścia.