niedziela, 18 grudnia 2011

Miłosne 6.

Miłość zraniona i Miłość szczęśliwa ;)
________________________________

to nienormalne , ile czasu spędzam na myśleniu o Tobie .

Czasem idąc ulicą, myślisz sobie, że miło byłoby go spotkać.

Miłości nie wolno karać przyjaźnią. Koniec to koniec.

"mała" ... kocham to .♥


a gdy pyta mnie, dlaczego tak w ogóle wybrałam Jego, odpowiadam ' lubię to, co niedostępne ' .

nie mam wątpliwości , że Cię kocham . Czasami tylko zastanawiam się kurwa za co . ♥

'jak dwa pierwiastki jednego systemu, zależni od siebie jak płuca od tlenu.' ♥

jedyne czego potrzebuję to mieć Cię, nie przy sobie lecz dla siebie.

Już na zawsze będziesz dla mnie kimś więcej!

Kiedyś myślałam, że nie znajdę ideału, teraz kiedy Go znalazłam, martwię się, że On mnie nie chce..

Nie umiem malować gwiazdek, więc nie namaluje nieba w którym jestem będąc tak blisko Ciebie.♥

Godzinami szukałam pretekstu,aby dopisać Ci gwiazdkę przy dwukropku...