piątek, 9 grudnia 2011

Różne 12.

chcę znów wylądować w Twoich ramionach . < 3

Siedzę sobie w dresach, w okropnym podkoszulku w paski, słucham jakiś zamulających piosenek i myślę o Tobie, wiesz?

Mężczyzna to mężczyzna. Ale przystojny mężczyzna to zupełnie coś innego.

Chciałabym, żeby zamknęli nas w jednym pomieszczeniu, w którym powiedziałbyś, że mnie kochasz i złożył pocałunek, którego nie zapomnę do końca życia.

Było już tak fajnie , po co musiał mi ktoś o Tobie wspominać ...

-Co robisz.? -Od godziny szukam powodu by się uśmiechnąć. -I jak znalazłaś już jakiś.? -Tak. -A jaki.? -Właśnie z Nim pisze.

posprzątałam w pokoju, ogarnęłam z grubsza w domu. ale to nie pomogło. ten burdel, jest wokół mnie nadal. chaos w sercu i cyrk w bani też pozostał.

- aaa psik! - na zdrowie! - wolałabym na miłość.

Sorry, to nie burdel Kurw tu nie przyjmujemy .

podałabym Ci rękę ale wiesz ze szmatami się nie witam.

Nie znasz mnie tak na prawdę ale nie martw się ; ) Wszystkiego dowiesz się od ludzi, którzy nawet ze mną nie rozmawiali.

 Jesteś taka sztuczna, że aż Barbie robi się zazdrosna! O.o 

Myślisz, że tak łatwo o tobie zapomnieć kiedy mamy wspólnych kumpli ? Jak nazywają mnie twoim nazwiskiem? Nie, nie tak łatwo zapomnieć.

Czasami tak myślę, że może Ty jednak coś do mnie czujesz na swój zjebany sposób.

-Lubisz mnie? -Bardzo? -Bardzo bardzo? - Czasem nawet za bardzo.

Twoja zazdrość doprowadza mnie do szału . Mam dość ciągłych kłótni , to cholernie boli gdy ktoś Ci nie wierzy i próbuje wszystko spierdolić na ciebie . Cholerne kurwa!