środa, 21 grudnia 2011

Święta!♥

Dobra, muszę się z Wami pożegnać na jakiś czas ; )) 
Bo wrócę po nowym roku.. (: 
Chyba nie zapomnicie o mnie, prawda? heheheh. :D
Jak wrócę, to dodam więcej opisów niż zawsze :)

Życzę Wam spokojnych i radosnych świąt! ♥ :D
Oraz szczęśliwego nowego roku :) ! 

To teraz opisy :) :

ja mam swoje zasady, jasne cele, ja się nie pierdziele.

 

chcę być powodem Twoich uśmiechów, mogę?

 

najlepsze miejsce na ziemi jest gdzieś pomiędzy Jego prawym a lewym ramieniem.

 

siedząc na ławce i patrząc w gwiazdy, podeszła do nas mała dziewczynka i spytała się mojego chłopaka "to jest twoja księżniczka" ?

a na pocieszenie spadła mi kulka śniegu na nos :)

 

Ironia , kiedy płacząc przez niego tylko do niego chciałabym się przytulić .

 

Jakiś frajer się nudzi i wymyśla absurdy. W sumie ten świat jest piękny tylko ludzie to kurwy !

 

W życiu wszystko można podsumować krótkim, sarkastycznym 'bywa'.

 

Kocham ten stan, gdy uświadamiam komuś, że jest idiotą, a on jest pewien, że żartuję.

Nauczyłam się już pić kawę bez mleka , herbatę bez cukru . Najwyższa pora nauczyć się żyć bez Ciebie !

 

Masz na fejsie status puszczalska co nie ?

 

a po tobie? zostały mi tylko fotografie, na których tak dziecinnie dorysowałam ci wąsy.

 

- macie jakąś ścierkę ? - tak. dwie szmaty stoją w korytarzu.


 WESOŁYCH !!! :D ♥