wtorek, 20 grudnia 2011

Różne 14.

Pragnęła, aby On w końcu obudził się rano i pomyślał: "Ku*wa, brakuje mi Jej..."

Małym dzieciom nie powinno czytać się bajek, gdzie piękna królewna zakochuje się ze wzajemnością w pięknym królewiczu, są piękni i żyją długo i szczęśliwie . Dzieci powinno się oswajać z rzeczywistością, gdzie happy end'y są rzadkim gościem w naszym życiu.

to nienormalne , ile czasu spędzam na myśleniu o Tobie.

Jego milczenie doprowadza mnie do szału.



Jebać uczucia, wszyscy bądźmy skurwielami.

Nie pamiętam który raz mówię - czas się ogarnąć.

Mam ochotę wyrzygać wszystkie wspomnienia i wykrzyczeć Ci w twarz: Wsadź sobie je w dupę !

Dopiero kiedy zapragniesz wracać, zaczynasz rozumieć jak daleko odszedłeś.

Jak porzucony szczeniak przywiązany do drzewa, nie rozumiem, dlaczego Ci, których kocham, zostawiają mnie na pewną śmierć...

A Ty kup mi plastikowy pierścionek i krzyknij, że kochasz ! ♥

Zapal papierosa i puść całe życie z dymem, zabij wszystkie myśli.

Tyle razy się śmiałam z dziewczyn, które są z facetem, mimo tego, że ten je krzywdzi. A teraz co? Sama oddałabym wszystko, żeby wrócił, mimo wszystko..