sobota, 31 grudnia 2011

Wróciłam./Sylwester./Różne Opisy.

Noooo Heeeej! :D
wróciłam przed nowym roookiem ; ) 

Bawcie się dobrze dzisiaj :) 
Szczęśliwego nowego roku ;)) 

____________________________________

2011 jesteś pechowy, 2012 nakuurwiaj ♥

Z każdą chwilą, gdy myślę, że zapominam, musisz dać o sobie znać. Tylko jedno mi chodzi po głowie. Robisz to specjalnie.

Pieprz się. Tylko komplikujesz mi życie, chłopcze.

Są rzeczy, o których nie mówi się nawet najbliższym przyjaciołom. Czasem zresztą nie trzeba mówić, bo oni i tak wiedzą.

Mamy miłość, ale nienawiść zawsze trzyma ją za rękę, mamy siebie , ale nie wiem czy mamy coś więcej .♥

Najcięższą rzeczą jest oglądanie kogoś kogo kochasz, kochającego kogo innego.

Mam środkowy palec którym czule Cię pierdole.

Bo nie w tym rzecz, żeby leżeć, płakać, szlochać. Ktoś cię kocha, to ty też się naucz kochać.

patrz znowu zachlana płakałam. może nie tyle przez ciebie co przez wspomnienia z tobą. jeszcze mi się trochę podobają.

z miłością jak z kacem. by ją wyleczyć najlepiej zastosować to samo. tyle, że niekiedy przez to się rzyga.

nigdy nie jest za późno na przeprosiny, czasem jest tylko za późno żeby wybaczyć.

W chłodnym mroku połączył nas nienasycony głód namiętności.

A w Sylwestra wypijmy za zdrowie wszystkich szczęśliwych ludzi, za facetów, którzy są wspaniali. za frajerów, którzy nie doceniają skarbu jakim jest kobieta. za rodziców. za braci i za siostry. i ostatni toast, wypijmy za miłość, może kiedyś zapuka też do naszych drzwi.

Życie, gdybyś ty miało morde to byśmy inaczej pogadali.

Czasem brakuję mi tchu żeby wziąć te wszystkie zmartwienia, błędy, rozczarowania na jeden wdech.

dla niektórych Twój upadek jest jebaną satysfakcją .

mieć wyjebane na wszystko , tak jak on .

jesteś kobietą, co oznacza, że jesteś genetycznie szalona, chora i pewnie za jakieś 30 sekund przyczepisz się do mnie o jakąś bzdurę.

Na wspomnienia trzeba sobie zapracować.

Ten jeden raz daj poczuć mi, że jestem potrzebna.

-kiedy ostatnio przeklinałaś? -kurwa, nie pamiętam!

Dla innej ON był tylko chłopakiem z którym mogła pożartować dla NIEJ był chłopakiem zmieniającym rzeczywistość w bajkę.

- Przetłumaczysz mi tekst? - Ok. wal - „ Ty pierdolony chuju z tą swoją bandą pojebów’’ - To będzie tak: Szanowny marszałku, wysoka izbo...

Dziewczyny w sylwestra pijemy za zdrowie facetów którzy nas zdobyli , kolesi którzy nas stracili , debili którzy nas porzucili i farciarzy którzy nas poznają . ♥

ten ścisk w gardle, gdy leci piosenka która ciągnie ze sobą tyle wspomnień..

chodź, napijmy się za świat bez granic.

Nie mam sił patrzeć, jak wszystko się pierdoli.

Nie mam ADHD, ani nie jestem psychopatką. Ja po prostu korzystam z życia, jak najlepiej mogę! ;*  

Nie pozwól by Twoje życie straciło sens przez osobę , która nie jest tego warta ..