sobota, 14 stycznia 2012

Miłosne.

pocałowałeś mnie w czoło, przytuliłeś do siebie, a ja poczułam się bezpiecznie.♥


bo te wolne dni są po to by po powrocie spotkać Ciebie , zatopić się w Twoich ramionach , Twoim głosie , Twoich pocałunkach , po prostu w Tobie i czuć się bezpieczna.<3


1 + 1 = <69


♂ + ♀ = ♥ 

A gdybym nie zdążyła tego powiedzieć z przyczyn niezależnych ode mnie to.. Kocham Cię.

Twój uśmiech jest jak dawka heroiny - całkowicie uzależnia . Gdy go nie ma przestaje normalnie funkcjonować . ♥

 

Nie umiem cię pocieszyć kiedy patrzysz w przeszłość , ale mogę wząść dobre wino i pójść tańczyć w deszczu z tobą .♥  

 

Dobrze wiem ,że czasem bardzo trudno mnie kochać , ale chyba łatwo zobaczyć miłość w moich oczach. 


Okaż mi miłość , pokaż mi serce. Niech będzie tak jak rozum zechce.

Ty masz to coś czego nie ma nikt inny, dlatego chcę z Tobą! ;*

 

Jeżeli kogoś kochasz to nie pozwolisz mu odejść .  

 

Przytulona do Ciebie poczułam idealny zapach szczęścia . ;*  


Czasem 1+1 daje 69 ,ale to już inna matematyka < 3