wtorek, 7 lutego 2012

o Miłości

bądź moim Dariuszem , a ja będę Twoją Karoliną.♥

 

Pocałuj mnie prosto w usta. Jesteśmy tu tylko Ty tylko ja. Życie jest tak krótkie. Śmierć jest tak blisko. To wszystko ginie, umiera. Pocałuj mnie.

 

- jakie masz marzenie? - spójrz w lustro, to się dowiesz. ♥

 

A ty ? Czy jesteś tym typem chłopaka, że gdybym się potknęła i wylądowała na środku chodnika, przytuliłbyś mnie i szczerze zapytał: 'nic ci się nie stało?', a potem dodał: 'Nie martw się. Nadal cię kocham.' ?

Kiedy spotkaliśmy się po raz pierwszy, nie miałam pojęcia, że będziesz tak dla mnie ważny.

 

Przytul mnie i nie mów nic jestem cała twoja. Obejmij mnie tak bardzo chce zasnąć w twych ramionach ; * 


nie wiem gdzie jest Ciebie więcej, w mym sercu, czy w głowie. :*


Jestem Twoją największą fanką - wiesz ? ; D ;*

Zdecydowanie za wiele o Tobie myślę. Zbyt często i zbyt intensywnie. Wychodzę z domu z kubkiem herbaty w dłoni, ubieram sukienkę tył do przodu, maluję usta tuszem do rzęs, nie potrafię skupić się na normalnym funkcjonowaniu. Powinieneś czuć się winny. Powodujesz paraliż moich szarych komórek.

 

gdy odchodzę od niego obrażona, idzie za mną. gdy patrzę na jego usta, całuje mnie. gdy go popycham i biję, chwyta mnie i nie puszcza.

 

Komplikujesz mi życie , ale cieszę się , że jesteś . ; * 

 

uwielbiam niedziele z tobą na gadu , pizzą w piekarniku i reggae w głośnikach .