piątek, 18 maja 2012

lubię za Tobą tęsknić wieczorami.

 

tak naprawdę trudno zdefiniować naszą relację..

 

kłopot z życiem polega na tym, że nie ma okazji go przećwiczyć i od razu robi się to na poważnie.  

Miłość dale mi siłę <3


nigdy nie mów prawdy ludziom, którzy na nią nie zasługują. 

 

Jest zawsze, zawsze obecny w moich myślach nie jako radość, bo i ja nie zawsze jestem dla siebie radością, ale jak świadomość mojej własnej istoty <3  

Zrozumieć siebie. Ułożyć uczucia. Zacząć żyć.

 

Przepraszam, że uzależniłam się od Twojego wzroku.

 

I wrócić do tych lat, w których najbardziej martwiło nas z kim się jutro pobawimy.

 

Jedźmy na Jamajkę albo do Paryża. Jedźmy, upijmy się i gubmy między uliczkami. Siądźmy na schodach i oglądajmy wschody słońca. I zapomnijmy o całym świecie.  

Rozkmiń to suko , że zero ma większą wartość niż Ty .

 

Otulając się kołdrą, włączam muzykę, próbując zagłuszyć krzyk rzeczywistości.


Nie chcę być z kimś by zaspokoić własne pragnienia, chcę być z Tobą dziś, bo bez Ciebie mnie nie ma.



Buziaki dla czytających ! ; *