czwartek, 23 maja 2013

Opisy

weź nie pierdol o miłości, skoro oczekujesz samotnej starości.

 

Chciałabym, aby spełniły się historie, które wymyśliłam przed snem.

nie potrafię jak kiedyś, uśmiechać się oczami.

 

ja i ty - powiedz co się stało z tym ?

Jest sobota po południu. Pomieszanie zmysłów, uczuć i Ciebie..

 

setki tłumaczeń - zero prawdy.

 

nie wiem jak mogłam być tak głupia i po raz kolejny uwierzyć bezgranicznie idiocie, który mówił, że kocha.

 

jeszcze będzie czas, zobaczysz odwróci się karta, każdy dobry człowiek w życiu w końcu musi mieć farta.

 

najpierw sam zastanów się czego chcesz, dopiero potem mieszaj mi w głowie.

 

nawet przez sen tęsknie za tobą.

 

nie oglądaj się na siebie bo ci z przodu ktoś przyjebie.

 

poznałam - polubiłam - pokochałam - znienawidziłam.