sobota, 1 września 2012

Miłosne :*

Gdy jestem z tobą chce by ta krótka chwila trwała wiecznie ;* 



Kochać kogoś, to znaczy widzieć cud niewidoczny dla innych.



Miłość przyznajmy, to wielka mistrzyni, potrafi z nas zrobić kogoś, kim nigdy nie byliśmy.






Żad­na wiel­ka miłość nie umiera do końca. Możemy strze­lać do niej z pis­to­letu lub za­mykać w najciemniejszych za­kamar­kach naszych serc, ale ona jest spryt­niej­sza – wie, jak przeżyć.



2 serca - jedno bicie, tylko Ty i Ja na całe życie ♥ 



Moje serce nie do wzięcia już znalazło swego księcia.



Z Tobą marzyć, o Tobie śnić, przy Tobie być, dla Ciebie żyć - kocham Cię! 


Kocham usta, Twoje oczy, kocham uśmiech Twój uroczy. ;-*



Mam wielki dług wobec Boga, bo dał mi najwspanialszego Anioła :*



I tylko jedną myśl mam w głowie... do końca życia być przy Tobie :*


Miłość to je­dyny sens te­go sza­lone­go snu, w ja­kim jes­teśmy uwięzieni.   



W tym cho­ler­nym życiu pot­rzeb­na jest miłość, która męczy, du­si i za­bija... bez niej jest wiel­ka pustka.  



Miłość zaczy­na się wte­dy, kiedy szczęście dru­giej oso­by sta­je się ważniej­sze niż twoje.  


/ Achhhh, jak szybko minęły te wakacje... Jutro już ostatni ich dzień.. Nacieszcie się nim! ;-) 
Pozdrawiam!