niedziela, 23 września 2012

różne.

Potrzebuję przytulenia, nic więcej.

 

Tak dobrze czuję się, gdy jesteś obok, przy mnie..

 

wzór na szczęście? Ty + ja, proste. 

Czujesz ogromną pustkę, a jedyne na co masz ochotę to się pogryźć.

 

Nie licz na to, że pokażę ci jak bardzo mi zależy.

 

Świat jest piękny, a potem po prostu się budzisz..

 

mózg rozjebany.

 

Każdy by chciał czasem żeby było inaczej.

 

Czasami widzisz to co chcesz widzieć, czasami przepełnia Cię smutek.

Prawdziwy facet to ten, który pomimo rozstania nadal szanuje swoją byłą dziewczynę.

 

Muzyko, dziękuję, że dajesz mi nowe nadzieje i nowe życie za każdym razem, kiedy chcę ze sobą skończyć.

 

Nie czuję nic, tonę w obojętności.

Wszystko jest tylko kwestią zwalczenia pokusy. I wyboru. Niczym więcej.

 

Lubię mówić ludziom komplementy, żeby nie czuli się tak chujowo jak ja.

 

Myślę o Tobie często, tak często że tracę oddech.