sobota, 22 września 2012

z piosenek.

Oj, rzadko tu bywam... Wybaczcie! :*
____________________________________

Obiecaj mi, że kiedyś odnajdziemy szczęście, a wszystkie złe wspomnienia zamienimy w lepsze. Choć wiele się zdarzyło, wiem, że stać nas na więcej. Ja, wciąż mam nadzieję i czekam.



Wybij mi z głowy uczucia, pozbaw moją drogę kontroli, wybij mi z głowy zakochiwanie się, zakochiwanie się w tobie.



Złapiemy spadające gwiazdy na tablicy nocnego nieba.

 

Kiedy leżę z tobą - mogłabym już tak zostać. Zamknąć oczy, czuć cię tutaj całą wieczność. Ty i ja razem - nic nie jest lepsze.



Słyszałam, że Twoje marzenia się spełniły. Domyślam się, że ona dała Ci to, czego nie dałam Ci ja.



Blizny po twojej miłości, przypominają mi o nas. Nie mogę przestać myśleć, że mieliśmy prawie wszystko. Blizny po twojej miłości pozostawiają mnie w bezdechu. Nie mogę się oprzeć wrażeniu.





Ciekawe gdzie jesteś i czy myślisz o mnie czasami, ponieważ ja zawsze mam cię w mojej głowie. Wiesz, że ciężko mi było zapomnieć o tobie, ale im bardziej się rozglądam tym bardziej dochodzę do wniosku, jesteś wszystkim czego szukam.



Naszą miłość trzymałam mocno. Czując jak zachwycająco wzrasta, niczym płomień palący się świetliście.




Przepraszam, że tak mało.. Postaram się jutro tu być. ;-)