piątek, 26 kwietnia 2013

Opisy

Bo tylko kobieta potrafi ujrzeć w prawdziwym skurwielu kogoś idealnego, z kim chce zostać do końca życia.

 

dalej muszę wstać, przykleić ten uśmiech do mordy i udawać, że wszystko jest dobrze, że mam wyjebane.

 

Stał pomiędzy ścieżkami z napisem 'zależy mi', a 'mam wyjebane' i każdego dnia zmieniał swoją trasę, rujnując całe moje wnętrze..

 

Nikt, co prawda nie mówił, że będzie łatwo, ale też nikt nie uprzedził, że będzie tak ciężko..

Wyłącz gg, usuń nk, facebook'a i inne pierdoły. Wyłącz telefon i zobacz kto pierwszy zapuka do Twoich drzwi. Kto? Chyba listonosz.

 

Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zacząć od nowa.

 

Siedząc w wannie spowiadam się pralce z miłości do Ciebie.

 

Wspomnienia gryzą, wszystko przeszłość przypomina i pytasz, czy tak można nagle zapominać.

nie pytaj co u mnie, wolałabym już dzisiaj nie przeklinać..

 

Doceń to co masz. Dopiero później staraj się o więcej.

 

Choć raz chciałabym usłyszeć, że czyjś świat beze mnie nie miałby sensu.

 

Przyślij mi swoje zdjęcie, bo mój tata składa rower i nie wie jak wygląda pedał.

 

Chcę kogoś, ale nie na jeden wieczór, nie na jeden poranek. Chcę kogoś na bardzo długo, nawet na zawsze.

 

Wysyłam Ci serce. Akceptuj..

 

Za dużo Ciebie w głowie, nie potrafię zacząć żyć na nowo.

 

Dziwka, kurwa, idiotka, głupia szmata. Zadziwiające ile mamy w języku polskim synonimów do "nie chciała mnie".