czwartek, 11 kwietnia 2013

prawdziwie.


` Muszę wziąć co moje i pójść choć może
 W miejscu do którego zmierzam będzie jeszcze gorzej. 


`


` Ty zostaw wszystko i przyjdź na dworzec,
 Ale nie proś abym został, bo muszę odejść. `


 ` Po raz kolejny wracam, bo chyba mam to szczęście,
 Że są ulice za którymi dalej tęsknie. `



 ` To to miejsce odbite w kilku parach źrenic,
 Które wierzą, że ich życie kiedyś się zmieni. `


 ` Ja wracam po wojnie z samym sobą. `



` Chcesz romantyka? Dla ciebie będę chuj wie kim
 Jutro wieczorem, jeśli znów mi się nie urwie film. `



 ` Wiem, że na bitwę nie jest za późno, więc walczę. `



 ` Pieprzę lans w lokalach mam wasz szacunek i miłość,
 Bo cały czas stawiam na jakość w wokalach nie ilość. ` 
 



` Pamiętasz pierwszy raz, gdy usłyszałeś ciężką stopę?
 Pierwszy skrecz, mocny bas, który wgniótł cię w fotel.
 Gdy nie miałeś tylu taśm nie chciałeś żyć hip-hopem.
 Podnieś pięść i spróbuj wrócić tam z powrotem `




 ` Pozwól mi nie mówić nic i tylko patrzeć
 Zanim znów stracisz oddech, gdy światło zgaśnie. `



 ` Potem znów powiem Ci, że możesz mi ufać
 I to nie jest tak, że już nie lubię Cię słuchać. `




 ` Nigdy nie mów mi, że noszę wciąż głowę w chmurach
 Bo nie mam ochoty na rozmowy o bzdurach. `


 ` Wiesz, to nie jest tak, że próbuję gdzieś uciec
 A nawet jeśli, to możesz być pewna, że wrócę. `




 ` Tylko patrz i spojrzeniem wyznawaj mi miłość. `



 ` Chociaż znasz już werdykt postaw na mnie
 Inni dawno zawiedli, więc postaw na mnie. `




` Daję Ci to za czym tęsknisz, choć miałem to rzucić. `


 ` Jedni dziś dają filozofię, wprost ze słowników
 Ja daję tylko teksty do bitów. `



 ` Pamiętasz? Razem na zawsze, razem do piekła. `


 ` Nie chcę filozofów, bo okłamują ich w szkołach. `




` Nam płynie pot po skroniach, bo już w młodości,
 Wmawiają nam, że w naszych dłoniach jest los ludzkości. `


 ` Ja w twoich ramionach chcę odnaleźć przypadkiem
 Wiarę w jutro, bo straciłem ją szybciej niż matkę `



 ` Jutro okłamiesz mnie po raz ostatni. `


 ` Nosisz kłamstwa, które chowałem gdzieś w podtekstach. `




 ` Niech ten bas jak balsam koi ból przez moment,
 Jutro okłamiemy się ostatni raz i koniec. `


 ` To właśnie ty dajesz mi siłę i dajesz mi wiarę. `



 ` Robię hardcore rap, jakbym miał w ustach krew. `




zapraszam :)