piątek, 5 kwietnia 2013

Kwiecień :-)

Nie pozwól żeby życie straciło sens przez osobę która nie była ciebie warta.

 

Bo to jest tak, że kiedy patrzę na Ciebie to cała moja dusza, ciało płonie w niebie. A kiedy Ciebie nie ma, wszystko się zmienia, głębokie przemyślenia i wracają wspomnienia.

 

Nie handluję wspomnieniami, ciepłem ani miłością, ale echo twoich słów, które tłucze mi się po głowie chętnie oddam.

 

bo Kocham Cię bardziej, niż mogłabym kiedykolwiek obiecać.

Nawet nie wiesz ile razy łapałam za telefon aby napisać lub zadzwonić ale na szczęście usunęłam numer.

 

Nie składaj obietnic, jeśli nie jesteś pewny, czy zamierzasz ich dotrzymać.

 

Zapomniałeś o wspomnieniach, o naszych wspólnych marzeniach. Nie wiesz nic o moich dniach, już nie błądzę w naszych snach. Mija czas w którym się gubię, wszystko po mnie spływa - uwierz. Nic już nie ma dziś znaczenia, już nie mamy szans istnienia..

 

Kawa za słodka, herbata za gorzka, czekolada zbyt mdła - bez Ciebie jakoś nic nie ma swojego wyrazu.

Znam kilka słów, które ranią jak nigdy. Patrzysz na niego, niby anioł - a krzywdzi.

 

Jeśli mam coś ciąć - to wspomnienia, bo to, co między nami dla mnie jest już bez znaczenia.

 

Bez Ciebie wszystko było tak nieważne, naprawdę kocham Cię, naprawdę :*

 

Miłość nigdy nie była dla mnie. Nie prosiłam o nią. Przyszła sama, bez zbędnych zaproszeń i wyczekiwań.

 czasami jedno słowo, to za mało, aby pokazać co się czuje.

 

Wiem, że to łamie mi serce, ale kurwa nie chcę widzieć Ciebie więcej.

 

Może umiem tylko ranić, dławić w sobie smutek, nie mogąc go zabić i za nic stąd uciec.

 

Każdy z nas ma taką osobę, o której myśli absolutnie każdego dnia.

 

nic nie jest w stanie w pełni zastąpić tego ciepła, które daje wtulona w Ciebie ukochana osoba.

 

Sama dobrze wiem, że nie mam powodów do zazdrości, a jednak nie umiem się pohamować.

 

Serce jej teraz w twoich rękach. Nie strać go i nie złam.

 

O takich chwilach się nie zapomina, nosi się je głęboko w sercu.