środa, 21 marca 2012

o facetach/do facetów ;)

Wrażliwy? Czuły? Delikatny? Weź sprawdź, bo może to kobieta.

 

Potrzebuję kogoś kto mnie przytuli. Zgłaszasz się na ochotnika? ♥

 

jestem ciekawa, co on o mnie mówi, co myśli i co czuje.

 

Wystarczy, żebym poczuła zapach Twoich perfum i już wymiękam. ♥

Pamiętasz mnie jeszcze? Kiedyś mnie kochałeś.

 

Nieważne, co ja czuję. Przecież najważniejszy jest fakt, że to ty jesteś szczęśliwy.

 

Mam sobie przyczepić jemiołę do czoła, żebyś w końcu mnie pocałował?

I tak cholernie zazdrosna jestem, gdy przebywasz z nią, choć wcale nie jesteś mój.

 

Kiedy mnie denerwujesz strzelam focha... bo nie mam pozwolenia na broń.

 

Mózg to zajebista sprawa, powinien mieć go każdy facet :D

 

Jak widzę twoją dziewczynę to mam ochotę wysłać sms'a o treści POMOC.