wtorek, 13 marca 2012

Opisy :D

Pogoda ładna, nie to co Ty. 


trzymam za ciebie kciuki, że zmądrzejesz.

 

jestem świetna w łóżku, potrafię spać goooodzinaaami.

 

zagram w lotto, jeśli będziesz ówczesną kumulacją. ;*

 

Przepraszam, ale nie słucham opinii ludzi, którzy mieli w ustach więcej chujów niż ja frytek. 


wytapetowana dziwka - takie mam o tobie zdanie kochana♥! 

Cały mój świat jest w objęciach Twoich rąk. ♥

 

I ta pierdolona nadzieja, że w końcu wróci.. 

 

brakuje mi twojej obecności , twojego zapachu , twoich oczu , twoich rąk , ust , włosów , dotyku , charakteru, poczucia bezpieczeństwa w twoich ramionach , po prostu brakuje mi ciebie , tak cholernie cie potrzebuje..

W tych czasach cwaniactwo i spryt to podstawy etyki.

 

Możesz nie widzieć nic, gdy spoglądasz mi w oczy, ten syf pozbawił mnie jakichkolwiek emocji.

 

a kiedy sam z siebie do mnie napiszesz, pojawia się uśmiech na twarzy i ogromne wątpliwości, czy przypadkiem nie pomyliłeś numerów.