sobota, 10 marca 2012

Różne :))))

Wsadź swoje zmartwienia do mojej kieszeni, mam klucz, więc możemy je zamknąć. Przysięgam, że nie dam im uciec.


Szczęście to "coś", co każdy może poczuć, choć przez chwilę, w swoim życiu.


zdaję się, że odczuwam coś na kształt szczęścia.


czasem zastanawiam się, czy Ty w ogóle mnie rozumiesz..


Byłoby świetnie gdybym dawała radę tak jak nie daję..


Prawdziwie szczęśliwi są Ci, którzy sami zdobyli własne szczęście.


kiedy się odwrócisz , ja odejdę i to będzie oznaczało pożegnanie.


Nigdy nie chciałam Cię stracić A jeśli miałabym wybrałabym Ciebie Więc zostań, proszę zawsze zostawaj Jesteś jedynym na którym mogę polegać Bez Ciebie moje serce mogłoby się zatrzymać.


jeśli poprosisz, zostanę.


Powiedz, że kochasz mnie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.


nikogo tak jak Ciebie w życiu mym nie potrzebuję.


jeśli mam coś ciąć, to wspomnienia, bo to co między nami, dla mnie jest już bez znaczenia.


za te wszystkie rzeczy, pijmy do dna.



Nie chcę już tęsknić za tym, czego nie mam. Muszę zaciskać pięści, bo to wszystko się zmienia.


Mam Twoje zdjęcie na moim telefonie, mam Twoją ulubioną piosenkę ustawioną jako Twój dzwonek i lubię, kiedy piszesz, że byłoby miło, jeśli byśmy się spotkali wieczorem.


I wiem, że twoje serce jest ze mną.