sobota, 24 marca 2012

takie tam :D

Sztuką jest mieć wyjebane nawet, gdy pęka ci serce.

 

Nigdy nie zapominaj najpiękniejszych dni twego życia. Wracaj do nich, ilekroć w twym życiu wszystko zaczyna się walić.

 

Zaufanie to świadomość, że ktoś może cię skrzywdzić jednym łatwym ruchem i stuprocentowa pewność, że tego nie zrobi.

 

Potrzebuję tylko kogoś, kto będzie w stanie poświęcić mi odrobinę swojego wolnego czasu, słuchać moich narzekań na otaczający świat i całe to męczące życie, kogoś, kto bez słów będzie w stanie mnie pocieszyć, przytulić, otrzeć bezwiednie spływające po policzkach łzy. potrzebuję kogoś, kogo kurwa nie mam.

wiem, nie dałabym rady bez tych ludzi.

 

miłość - wszędzie jej pełno, a każdemu jej brak.

 

wszystko jest prostsze, niż myślisz, i jednocześnie bardziej skomplikowane, niż sobie wyobrażasz.

brak pretekstów, by zacząć naszą rozmowę.

 

Czasami potrzebujemy po prostu żeby ktoś był obok.

 

miłość bez wzajemności jest jak pytanie bez odpowiedzi.

fuck fake friends and bitches , i only trust music.

 

Jesteś pusta jak bęben maszyny losującej przed zwolnieniem blokady.

 

wiosną nawet muzyka wydaje się piękniejsza.

mówią, że przyjaźń damsko-męska nie istnieje.więc jak chcesz to mogę nazywać cię moim bratem.

 

Człowiek z reguły jest głupi i nakręca się na to, czego nie może mieć.

 

a teraz usuwam wiadomości i patrze jak giną moje wspomnienia..


Dziękuję wszystkim za odwiedzanie mojej strony! ; ) 
Jesteście cudowni *_*
DZIĘKUJĘ ! ♥