sobota, 3 marca 2012

różne (:

Sorry za dość długą nieobecność :)






Bo jest kilka złudzeń, które warto mieć, by żyć.

 

Dlaczego los wylosował właśnie mnie i zrujnował całe moje życie.

 

Przylepiony uśmiech gdy serce krzyczy a coś rozpieprza cię od wewnątrz. Ale nie wolno tego pokazać.

 

Możesz spać z moim wrogiem, spuszczać wzrok gdy mnie mijasz. baw się dobrze dziewczyno, aż Ci spłynie makijaż.

 

Chciałbym do Ciebie podejść. Powiedzieć że tęsknie. Tak po prostu.

Najgorzej jest wtedy, gdy musisz uśmiercać swoje uczucie.

 

Wiem, że znowu was zawiodłam. Wiem, że jestem porażką. Wiem, że was rozczarowałam. Wiem, że czujecie do mnie wstręt. Próbowałam, lecz to silniejsze ode mnie. Nie jestem wystarczająco silna, wystarczająco dobra i wystarczająco idealna.

 

I wiesz co? Za kilka miesięcy zobaczysz ją szczęśliwą, nie pamiętającą już o twoich "kilkunastu" dziewczynach, bez opuchniętych oczów, z zaróżowionymi policzkami, perfekcyjnym makijażem, rewelacyjnie ubraną.. I wiesz będzie stała patrząc ci prosto w oczy, podaruje Ci najpiękniejszy uśmiech na ziemi.. Odchodząc pod rękę z Nim. Dając Ci do zrozumienia, że potrafi żyć bez Ciebie.

 

Dużym problemem większości ludzi jest to, że nie potrafią znaleźć szczęścia w teraźniejszości, tylko rozpamiętują przeszłość, która wydaje im się idealna...

 

Kiedy ściskam dłonie i uderzam w szybę dopiero widzę po krwi, że jednak żyję..

 

Wszystkie uczucia płyną z serca lecz tylko niektórzy potrafią je uwolnić.

Na początku ją kochasz późnej ją zdradzasz a na końcu chcesz do niej wrócić ? nie czaje ale spoko.

 

a w życiu nie ma powrotów czas przecież nigdy nie zawraca.

 

Popatrz jak wszystko szybko się zmienia. Coś jest, a później tego nie ma.

Każdy jego dotyk działa na mnie jak narkotyk.