wtorek, 25 października 2011

Miłość zraniona 4.

ty wszystkim. bez ciebie nic.

miałam wiele obaw sam widzisz jak wyszło, ja miałam zyskać z Tobą a kurwa straciłam wszystko.

Nie mogę, do kurwy nędzy nie potrafię uświadomić sobie tego, że to wszystko między nami zgasło akurat wtedy, kiedy wydawało mi się, że jestem cholernie szczęśliwa.

po pewnych słowach, przestaje się czekać.

Tego o czym z Tobą milczałam, nie zapomnę do końca życia.

I gdy patrze na tego skurwysyna, to wiem że nie mogę Go przestać kochać.

Nie wybaczę, ale dziękuję że nauczyłeś kochać.

A mówili 'jak ślicznie razem wyglądacie '. spierdoliłeś.

Oczarował mnie uśmiechem i choć mam do niego żal, za tym uśmiechem tęsknię każdego dnia.

Wkurwia mnie Jego brak zainteresowania moją osobą .

Uciekam , bo wciąż nie ma Cię.

cholerne uczucie gdy w Twoich oczach widzę tylko obojętność.