sobota, 22 października 2011

Miłosne 4.

Żyję po to, by cię wkurwiać. ♥

Jesteś dla mnie całym światem, Słońcem, wiatrem, wodą, latem, A gdy patrzę sie na Ciebie, Czuje sie jak w niebie.♥

Bo to idzie tak , jak ty zrobisz pierwszy krok to ja zrobię drugi , a dalej pospacerujemy razem.<3

i moim największym marzeniem jest to, żebyśmy już zawsze ze sobą byli.♥


Gdy powiedziałeś, że nadal kochasz, że nadal chcesz ze mną być chciałam Cię przytulić, ale tego nie zrobiłam, bo bałam się, że połamie Ci żebra. :) ♥♥

bardzo trudno mnie kochać , ale przeciez ty jesteś HARDCORD.!;D

czasami fajnie jest usłyszeć "fajnie że jesteś". ; )



Pamiętam jak wszystko oszalało, pogoda, ja i Ty ! <3

On? Sens wstawania rano, sens uśmiechu, sens - po prostu. <3

uwielbiam gdy mijamy się po raz szósty na szkolnym korytarzu a ty wysyłasz mi jeden ze swoich najpiękniejszych uśmiechów .♥

Pocałował mnie. W tak naturalny i oczywisty sposób, jak by to robił zawsze. Zupełnie bez żadnego wyraźnego powodu. Pocałował mnie tak, jak jeszcze nikt. Wydawało mi się, że tracę przytomność. :*



On jest jak smak truskawek zimą , rozumiesz  .?

Przez Ciebie maluje serduszka w zeszytach .<3

- frajer.! - idiotka! - debil.! - a ty masz śliczne oczy! - teraz to przegiąłeś przystojniaku.! - też cię kocham ślicznotko.<3

Jego oczy , jego bluza, jego mina gdy mnie widzi, jego głos wyłapywany z tłumu, jego zapach, jego uśmiech, jego urok. On.:*