środa, 19 października 2011

Różne 2.

Co u mnie? Jak zwykle. Coś się sypie, ktoś się kłóci, ktoś się czepia, ktoś przychodzi, ktoś odchodzi - ja zostaję.

Piękna jest ta świadomość, gdy siedząc po uszy w bagnie możesz liczyć na przyjaciół.

idź dumnie przed siebie, życie to Twoja scena i pierdol farmazony, które słyszysz na swój temat.

Ranisz słowami, a zabijasz milczeniem.


 I ciągle zadaję sobie pytanie, co mną kierowało gdy ci zaufałam.

dla ciebie znajdę słońce nawet tam, gdzie nie ma nieba ♥

Pisząc historię swojego życia, nie pozwól nikomu trzymać pióra.

dla niej sytuacja była jasna.jeśli się kocha,to trzeba walczyć.♥

Czasem daję ludziom opcję bycia cholernie blisko . Jeśli jesteś jednym z nich , nie spieprz tego .

Nigdy nie żałuj czegoś co wywołało u ciebie uśmiech ! ;]






Zajebiście jest wiedzieć, że nie mogę uciekać, wyrywać się i unikać Cię bo i tak mi na to nie pozwolisz.

Nikt nie budzi we mnie tyle emocji,co ty ♥ .!

za każde 'jutro' z Nim oddam każde 'wczoraj'. <3

Jeśli chcesz mieć szczęście musisz szczęście dawać zawsze więc z uśmiechem wobec ludzi stawaj . ♥


Szpilki, bo sexowne. Nike, bo wygodne. Słowa, bo wieloznaczne. Czyny, bo znaczące. Miłość, bo uzależnia. Obojętność, bo bezpieczna.

Co tam u Ciebie? -Nic ciekawego, przeziębiłam się.. -To może ja, Pan Doktor odwiedzę Cię i wyleczę... -Uważaj żeby Ciebie Pan Wpierdol nie odwiedził !

Szczerzysz się do niej jak osioł do Shreka...