wtorek, 18 października 2011

Miłosne 2.

Mów do mnie, ale tylko na uszko, szeptem. ; *

To nie moja wina , że moje serce uzależniło się od Ciebie . . .♥

Najpiękniejszym ubraniem kobiety są ramiona kochającego mężczyzny. 


 i dopiero teraz zrozumiałam że nie potrafie żyć bez miłości. ♥

to TY jesteś moim ideałem, jestem uzależniona od Ciebie! :*

jesteś dla mnie jak narkotyk ! UZALEŻNIASZ ♥ 

najchętniej zamknęłabym cię w klatce, bo kocham na ciebie patrzeć.♥ 

kocham jego uśmiech . kocham jego oczy . kocham go całego ! ♥ 



kocham Cię a kochanie moje , kocham Cię a kochanie moje .. 

½ ♥ + ½ ♥ = ♥ oto jedna rzecz która wiąże się z matematyką, a ja ją rozumiem. 

mam kogoś dla kogo to wszystko robię, mam kogoś za kogo mogę wskoczyć w ogień, za kogo mogę zapłacić tym co drogie . ♥

miłość to taka stara bajka , która nigdy się nie kończy . ♥