sobota, 15 października 2011

Miłość zraniona.

Najbardziej bolą wspomnienia, którymi dławię się każdego wieczoru. ; (

 Ranisz słowami, a zabijasz milczeniem.

Zrób coś dla mnie. zatęsknij za mną i dojdź do wniosku, że beze mnie jest Ci źle.


tęsknie. nie ważne, czy jesteś jeden kilometr ode mnie, czy tysiąc kilometrów ode mnie... i tak tęsknie.

nie potrafię o Tobie zapomnieć, przepraszam. ; (

nie płacz, że coś się skończyło, ciesz się że mogłeś to przeżyć.



 A najgorsza jest świadomość, że mogło się nam udać.



Bałam się tęsknić. Tęsknota oznaczałaby że pogodziłam się z Tym że już nigdy nie będziemy razem.. 

Zawsze mnie to dziwiło: dwoje ludzi, którzy wiedzieli o sobie niemalże wszystko, nagle przestają się znać.

Zaciskam powieki z całych sił. Nie chcę widzieć, że ciebie nie ma już obok.

 

 Tyle. ;) Pytania? - PYTANIA