środa, 19 października 2011

Miłosne 3.

Urocze wypieki na twarzy, szeroki uśmiech od ucha do ucha, błyszczące jak dwie gwiazdki oczy, drżące dłonie, milion motylków w brzuszku. Wszystko to twoja sprawka.. ♥




Powiedz mi coś miłego.. -Kocham Cię? -Pytasz, czy mnie kochasz? -Pytam czy mogę..<3


 Zawsze tam gdzie ty. ♥
  
Love You Like A Love Song! <3


- Ty patrz, ona co chwilę na mnie zerka i się uśmiecha, ale oczy to ma jakieś smutne. - ona Cię kocha..; )


Moje szczęście - Ktoś nazwał je Twoim imieniem :*

I choć jest wiele tekstów o miłości , to żaden nie określi naszych uczuć . <3

kocham Cię tak, że bunga bunga, waka waka, umpa umpa i jejeje. ♥


I nieważne czy ma niebieskie , zielone , czy brązowe oczy . Są Jego , więc są najpiękniejsze . < 3.

' Każdy potrzebuje kogoś do kochania . Ja znalazłam Ciebie . I kocham Cię tak , ze tej miłości starczy na dwóch ;D

' Dla Ciebie skoczyłabym nawet z dywanu na podłogę ♥ !

Wiesz,chciałabym mieć z Tobą jakieś zdjęcie,tak po prostu.♥