wtorek, 18 października 2011

Różne.

Dla prawdziwego mężczyzny łzy kobiety powinny być największą porażką.

Ciągle tylko powtarzam w kółko to samo pragnąc żebyś w końcu to usłyszał. Jednak marzenie to jest zupełnie złudne, bo wciąż zachowujesz się, jakbym była tylko cichutkim szeptem własnych myśli zamkniętych w słoiku.

 Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu.♥

 moje życie wygląda jak takie jedno, wielkie 'ojapierdole', ale lubię je. ;)



nie płacz, że coś się skończyło, ciesz się że mogłeś to przeżyć.

Żyję uśmiechnięta z dnia na dzień ze smutną treścią.

ciekawe co odpowiadasz, gdy ktoś pyta o mnie...

Życie jest proste, albo masz wyjebane, albo masz przejebane.

9 liter i 2 słowa. 'kocham cię' i 'pieprz się' . wybór dowolny. ; ) 

Przepraszam , że nie mam 14 lat. Na dupie napisane : bierz mnie i w 3 sekundzie naszej rozmowy nie napisalam , że Cię kocham!


Czasem jak mała dziewczynka mam ochotę zrobić obrażoną minę i tupnąć nogą! :D

Nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady.

Zasada numer jeden: Mieć wszystko w dupie i z radością patrzeć na świat.

Jeszcze raz zobaczyć Twój wzrok z czasów, gdy mnie kochałeś...


Jeszcze dzisiaj dodałam. ; ) mam nadzieję że się PODOBAJĄ!

PYTANIA